пʼятницю, 18 грудня 2015 р.

Модуль 9

9 модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання:
 - Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів.
 - Учні мають бути активним у власному навчанні;
 - Учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках: зміст, процес, результати, навчальне середовище.
 - Учителі можуть планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів;
 - Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спостереження

Немає коментарів:

Дописати коментар